niedziela, 1 lutego 2015

Pływalnia Szuwarek, Warszawa

BASEN *


Dla osób chcących tylko popływać bez żadnych bajerów basen wydawałby się jak najbardziej w porządku, nie ma tłumów na spokojnie można popływać nikt nikogo łokciem nie trąca, akurat jak byłam na pasie po 1-2 osoby.


Na terenie pływalni znajdują się dwie oddzielne niecki basenowe. Jedna o wymiarach 25 x 12,5m. i głębokości 1,8 - 1,4m. Druga o wymiarach 17 x 8m. i głębokości 0,85 - 1,15m. przeznaczona jest do nauki pływania oraz ćwiczeń rehabilitacyjnych i auqa aerobicu.


 Podobno do dyspozycji jest siłownia oraz sala do ćwiczeń fitness, ale na tyle się zniesmaczyłam tym co zobaczyłam na basenie, że już nie sprawdzałam.


Wydawałby się ok, ale nie był. Tak było mało osób, ale za to nie chce wiedzieć jak wyglądają przebieralnie jak będzie tam więcej osób niż 5. Dodatkowo wszędzie brudno.




Miejsce do suszenia włosów i ogólnego ogarniania się koedukacyjne, co nie byłoby by problem gdyby nie to, że jest to pomieszczenie otwarte. Czyli jakby ktoś chciał może wejść i popatrzeć się jak się ludzie suszą, malują, czeszą itp


Osobiście nie polecam.



Basen był na tyle słaby, że postanowiłam wprowadzić oceny:

*         - bardzo słabo
**       - słabo
***     - ujdzie
****   - fajnie
***** - bardzo fajnie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz